4 jan. 2011

Mitt Home office

Bord loppisfynd, galonklädd sminkstol loppisfynd,
fårskinn Ludde IKEA, gardiner bomullssammet IKEA.

Mina arbetsplatser varierar från dag till dag. Just denna morgon påbörjade jag min "arbetsdag" i sängen med en kopp te och datorn i knät. Det händer att jag blir kvar. Så även idag. Vissa dagar sitter jag vid matbordet, andra dagar i soffan. När balkongen började fyllas med snö tog jag in det loppisfyndade campingbordet. Det fick bli mitt alldeles egna arbetsbord. Framför balkongdörrarna har jag parkerat, används ändå inte så flitigt just nu. Jag har kanske inte samma inspirerande utsikt som på bilderna i förra inlägget, men då och då händer det faktiskt att jag ser "cidertanten" i köksfönstret mitt emot...
Varmt om fötterna rekommenderas när man arbetar här.

En av fördelarna med att ha fest hemma är alla härliga rester som kan bli över, idag njuter jag av härliga ostar från nyårsafton till lunch!

Inga kommentarer: