5 jan. 2011

Söt lampa

Övre fotot vet jag tyvärr ej var det kommer ifrån, rutan med text i får ni stå ut med...
Nedre fotot: hemmakanalen.se

I gårdagens avsnitt av Bygglov gjordes det lampor av "lampskelett". För ungefär två månader sedan sparade jag ner en av bilderna nedan på min dator. Kanske kan idén komma till användning i min systerdotter Cornelias nya rum? Min syster med familj har precis flyttat till hus och Cornelias rum är gigantiskt, större än vår lägenhet skulle jag tro.
Lite senare idag kommer ett inlägg om vad jag har för idéer för just Cornelias rum. Inte sagt att det är jag som bestämmer men lite tips får jag allt komma med!

1 kommentar:

Sandra sa...

nämen ohh vad roligt att du bloggar! dessutom ÄLSKADE jag den där lampidén. alltså Anna, det här är du i ett litet nötskal, lycka till gumman <3