10 mars 2011

Färdigpysslat

klicka på bilden för tydligare bild

Kom på att jag inte visat vad mitt pysslande i förra veckan resulterade i, en vimpel som gavs bort till gosigaste bebisen i Karlstad. Tygerna jag gjorde bokstäver av var inte så samarbetsvilliga, därav de "charmiga" formerna... Men jag ville ju att det skulle kännas riktigt hemmagjort så vi kan väl låtsas att jag med flit sydde lite snett!

Då en av lägenheterna hade visning redan idag så fixade jag med alla blommorna idag. Är väldigt glad att jag kom hem innan vädret vände, det vräker ner just nu. Om det är snö, regn eller hagel kan jag inte riktigt avgöra. Blir så himlans trött en sväng på eftermiddagarna dessa dagar. För att inte somna på soffan så måste jag sysselsätta mig med något, men det vore väldigt skönt att bara blunda lite...


1 kommentar:

Hanna sa...

Jättefint! Roligt att ha hittat dig. kommer tillbaka:)
Hanna