29 apr. 2011

Kryddstarkt


Hos IKEA kan man snart välja och vraka bland några färgstarka inslag till sin inredning. Kryddstarkt heter designkollektionen och inspiration är hämtad i Vietnam och Indien. De målade rottingfåtöljerna kommer jag nog kolla lite närmre på.

Och nej, jag fastnade inte uppe i norr utan jag har varit hemma sedan tisdag kväll men har haft mycket att stå i. Fick in en förfrågan på ett jobb när jag satt i bilen i tisdags, var och kollade på lägenheten i onsdags och packade och färdigställde lägenheten igår. I morse fick jag ett sms från kunden, han var mycket nöjd! Samtidigt har jag varit med och planerat och packat ett par andra lägenheter, det är mycket nu med många lägenheter som ska säljas innan sommaren. Nu ska jag bege mig in till stan och kolla på två lägenheter till...

Inga kommentarer: