19 maj 2011

Inred med växter


Sovrummet på den första bilden hade jag gärna vaknat upp i. Lugnt och harmoniskt, ingen stress där inte. Vad jag annars ville visa med bilderna var att gröna växter gör otroligt mycket för ett rum. Det blir mer levande, känns som om luften blir renare på något vis.

Igår blev det 11 timmars jobb "ute på fältet". Större delen av dagen var vi i en lägenhet på Stora Essingen med en gigantisk terrass som skulle helstylas. Sista timmarna innan jag gjorde kväll spenderade jag hemma hos en familj i Vasastan som behövde lite hjälp att få till det sista inför deras försäljning. Idag ska jag jobba ett kvarter från min egen bostad, lyxigt värre. Lägenheten är en del av ett nybygge och byggjobbarna är fortfarande kvar så vi får tillgång till lägenheten först kl 15:30, det blir en sen kväll...

Inga kommentarer: