16 maj 2011

Till salu


Återigen måste jag lägg upp ett fint hem som säljs av göteborgsmäklarna Stadshem. Snygga taklampor gör så mycket för ett rum. Reagerar också på hur de använder mattor i detta hem, man låter "möbelgrupperna" vara för sig och väljer att placera ut mattor på de "tomma" ytorna istället. Jag gillar det.

Måndag idag och en ny vecka har börjat. Efter en hektisk vecka och händelserik helg så tog jag mig en liten sovmorgon idag, det var jag värd. Nu sitter jag och jobbar undan lite pappersarbete, skönt att få undan det i början av veckan och ha tid för roligare saker sedan!

NU ringde precis min kollega och vi har fått ett jobb bekräftat för denna vecka så jag packar ihop och åker till lagret. Kvittona går ju ändå ingenstans...

Idag lyssnar jag på First Aid Kit och Fleet Foxes, rekommenderas för den som vill ha musiktips!


Inga kommentarer: